Välkommen till Lötenkyrkans gemenskapsdygn 27-28 maj

Sista helgen i maj möts vi på Drakudden (Upplands-Bro) för att umgås ett dygn tillsammans. Vi börjar på lördag kl 09.30 och avslutar med lunch på söndag. Dygnet kommer vara fyllt av god undervisning, tid för umgänge och möjlighet att lära känna nya personer – allt vid vackra Drakudden. Om du enbart vill delta på lördagen är detta möjligt. Vi hoppas du vill komma med!

Var? Drakudden (utanför Upplands-Bro).

Tema? Låt er uppfyllas av Anden

När? Lördag 27 maj kl 09.30 – söndag 28 maj avslut ca 13.00.

För vem? Alla åldrar är välkomna.

Övrigt? All annan praktisk info får du när du anmält dig och dygnet närmar sig.

Anmäl dig till Christoffer Abrahamsson (018 – 430 37 88 alternativt christoffer.abrahamsson@svenskakyrkan.se) Meddela om du kommer över dagen eller önskar övernatta (lördag – söndag). Du kommer att behöva dela rum med någon/några andra. I anmälan uppger du:

Namn:

E-postadress:

Telefonnummer:

Om du sover över eller enbart kommer över lördagen:

Om du har bilplats (och hur många platser) eller om du behöver skjuts:

Ev allergier.

Du swishar sedan (nummer 123 113 57 30) eller betalar via BG (592 – 9260). Vid inbetalning, skriv ”Gemenskap” och ”Namn på dem du anmäler

Kostnad:

4 – 10 år, 50 kr.